En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

The botten is nådd!!

Kategori: Allmänt

Vill inte äta, vill inte sova, vill inte göra någonting just nu.
Allt jag vill är att få tillbaka min lilla bebis. Jag vill att han ska ligga här brevid mig och snarka precis som han alltid brukar göra. Men det är tomt....
Några samtal har kommit in i helgen men inget som gett resultat. Min tjockis är spårlöst försvunnen...
Idag fick jag dessutom ett mycket sorgligt samtal från min mor. Min "låtsasfarmor" har brutit nacken och det ser väldigt illa ut för henne.
Eventuellt måste vi snart kasta in oss i bilen och bege oss till södra Sverige för att få säga hej då.
Fy fan va tungt allt känns just nu.
Mitt i allt detta måste jag dessutom krypa iväg till Arbetsförnedringen och skriva in mig. Jag vill bara lägga mig ner och dö lite nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: