En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Nagellack! Litet tips!

Kategori: Allmänt

Jag målar sällan naglarna. Mest för att jag alltid klipper dem kort då jag spelar gitarr och då tycker jag mest det ser konstigt ut eftersom jag då får väldigt korta naglar. Men eftersom den där mannen som mitt hjärta klappar lite extra för gillar naglar så tänkte jag spara ut dem litegrann i varje fall. Jag tycker alltid det är mycket lättare att spara ut dem om jag målar dem då jag blir mycket försiktigare med nagellack på.
Lånade ett grymt snyckt OPI-lack av min mor:
 
 
 
Det heter Vampsterdam och jag älskar färgen som är mörkt lilabrun med mycket skimmer i.
Dessutom fick jag en produkt av min mor som gjorde målandet galet mycket enklare. Det var nämligen nårga droppar som man droppar på naglarna när man målat sista lagret och efter bara några sekunder så har nagellacket torkat helt. Perfekt för en sån som mig som har väldigt svårt att sitta still =)
 
(bilden lånad från eleven)
 
Kan varmt rekommendera denna produkt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: