En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Svårt att ge upp hoppet

Kategori: Allmänt

Jag kan inte riktigt gå med på att min älskling skulle vara död. Jag kan inte heller riktigt gå med på att jag aldrig kommer att få se honom igen. Jag väntar hela tiden på att han ska komma hem. Nu har det gått 3 veckor sedan han försvann och det finns inga spår.
När borde jag ge upp? Kan jag någonsin det?
Jag är rädd att jag kommer att leta efter honom i all evighet och aldrig kunna gå vidare.
Ronja verkar må lite bättre. Hon äter väldigt dåligt och sover mest men ser ändå lite piggare ut i ögonen. Jag klarar inte av att förlora henne också.
Jag minns så väl hur det var när våran ena hund Candy dog. Min hund Doris blev sjukligt deppig och kunde inte riktigt komma över det. Hon blev aldrig sig själv igen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: