En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Vafan hände???

Kategori: Allmänt

Idag skulle jag vakna upp med ett leende på läpparna efter en fantastisk helg, men istället har jag ångesten från helvetet.
Helgen började så bra den bara kunnat med återträffsdisco för alla kollobarn, sedan blev det massa öl med forna jobbarkompisar. Kvällen/natten avslutades sedan i världens snyggaste killes säng, kollokocken!
En hel sommar har jag gått och suktat efter honom, en hel sommar har jag haft fjärilar i magen. Jag trodde aldrig att det skulle bli något mellan oss, bara en oskyldig flirt. Så nu känns allt så väldans vemodigt. Det är fortfarande inget mellan oss, mer än att vi delade säng på fyllan. Jag har inte längre någon anledning att åka till Stockholm så vi lär inte ses mer. Jag glömde i och för sig en tröja hos honom så om jag har tur kan jag åka upp bara för att hämta den. Men det kommer aldrig att bli vi två. Han planerar att åka till Thailand och jobba så det är liksom kört.
Resten av helgen var trevlig, men hade en liten mörk sordi på grund av min insikt om att jag just fått äta kakan och nu inte längre har den kvar...
Min tanke var att kanske få en favorit i repris under Ålandskryssningen, men så klart drack jag alldeles för mycket och däckade i min säng redan vid midnatt. Det hörde definitivt inte till planen...

Nu har jag sån ångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ännu en gång har jag misslyckats med att skapa något seriöst med någon. Åter igen är jag ensam, och olycklig.. Läggar jag till att min älskade katt fortfarande är borta finns inte mycket att le åt just nu. Jag vet inte ens varför jag ska kliva upp ur sängen...
Inget jobb, ingen katt, ingen karl... Jag vet inte om jag orkar....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: