En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Utnyttjad, trasig och förstörd...

Kategori: Allmänt

Så har det hänt igen. Jag träffade världens underbaraste kille. Jag var lycklig. Han fick mig att vilja leva som jag aldrig velat leva förut. Men allt var en lögn. Han tyckte inte om mig utan ville bara ha ett enkelt ligg.
Jag ger upp nu. Jag hatar mig själv för att det alltid blir såhär. Jag lever hellre ensam resten av livet än blir utnyttjad igen....
Vad är det för fel på mig?
Varför är jag så svår att tycka om?

Kommentarer

  • Erika säger:

    Hans förlust inte din och visst är det enklare att tänka så och ge råd från annat håll än att vara där själv. Jag tror att du kommer träffa rätt någongång och behöver kanske gå på några nitar innan. Så är det ju oftast det vet man själv också.

    Men jag vet att du inte alls är svår att tycka om det är bara det att en del killar är svin helt enkelt som först visar en fin sida bara för att få ligga.

    Dom kallar vi för idioter.

    Och du är för bra för dem!

    2013-02-23 | 20:13:28
    Bloggadress: http://kakalaset.blogg.se

Kommentera inlägget här: