En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Räserplugg och stenhård träning...

Kategori: Allmänt

Jag pluggar hela dagarna. Om en vecka ska arbetet vara inlämnat och klart. Jag satsar på att skicka in det senast söndag så jag måste ligga i. Det är inte det lättaste. Jag är trött som ett as på grund av alla sömntabletter jag måste ta för att överhuvudtaget få någon sömn. Jag vill inte äta och koncentrationen är som bortblåst. Men jag ligger i ändå. Skam den som ger sig!

Träna gör jag också. Jag har gjort upp ett hemmaträningspass bestående av: armhävningar, situps, rygglyft och jägarvila. Målet är att kunna köra 3x10 på allt utom jägarvilan, den ska jag klara i 5 minuter.
Dessutom var jag på gymmet igår för första gången sedan i juni. Jag körde Crosstrainer i 60 minuter och förbrände 680kcal. Vilket faktiskt är rekord för mig. Tror jag legat på 640kcal förut om jag kört riktigt hårt så nu körde jag ännu hårdare.
Jag känner att all den där ilskan jag hade för ett par veckor sedan börjar komma tillbaka och det bästa sättet att hantera den är att träna.
Imorgon blir det första passet BodyCombat sedan innan allt i mitt liv raserades. Jag längtar. Jag längtar efter att få slå ur mig all den ilska jag bär på. Jag längtar efter att komma in i rutiner igen...

Om en vecka börjar skolan. Det ska bli skönt, men samtidigt vet jag att jag har massor som släpar sedan i våras som jag skulle ha gjort under sommaren. Men tack vare J och allt som hände har jag inte funnit ork till det. Men singel som jag är har jag nu massa tid över till pluggande istället för att göra allt det där andra som jag gjorde med J.
Tur i oturen så att säga!

Kommentarer

  • Gustav säger:

    Det är bra det! Hoppas det går bra på combaten idag :D

    2011-08-24 | 17:46:22

Kommentera inlägget här: