En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Till J

Kategori: Allmänt

Jag gick till vedboden idag för att hämta skottkärran som står där.
Fick då se björken som du tog näver ifrån när du skulle iväg på vinterutbildning i Älvdalen.
Jag minns att det var så grymt kallt när vi stod där och karvade. Jag kände mig orolig för att vi skulle skada trädet men du lugnade mig och sade att det inte var någon fara.
Det är alldeles brunt på det stället. Det gjorde ont i mig att se. 

Det sägs att tiden läker alla sår, men inte ens trädet har läkt där du gått fram.
När ska då jag läka?

Kommentarer

  • Erika säger:

    Tiden läker alla sår men ibland tar det en ivinnerlig tid innan det läkt helt och ibland får man gå runt med öppna sår väldigt länge. Men som plåster på såren som kanske lindrar lite finns jag här för dig. Jag kan inte hälsa på dig och har aldrig ringt dig. Men jag kan skriva värmande ord till dig och fnnas här för dig.



    Om du vill kan jag hjälpa dig att förklara hur du gör eller göra det åt dig. Det tar absolut intel ång tid att lägga till en egen bild som bakgrund. Det som tar tid är att ordna med färger runt om så det passar och typ snitt och liknande. Men nu har jag lärt mig lite mer och det tar inte heller så lång tid faktiskt. Men jag hjälper dig mer än gärna. Kram

    2011-08-02 | 06:41:51
    Bloggadress: http://lillaerika.blogg.se/
  • Linda säger:

    Man läker när man känner sig redo för det. Allt ska ta sin tid!

    2011-08-02 | 07:02:14
    Bloggadress: http://lllllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: