En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Äntligen...

Kategori: Allmänt

Det är torsdag. Det innebär att imorgon är det fredag och då får jag äntligen träffa världens bästa blivande officer(och snyggaste). Morgondagen kommer antagligen kännas väldigt lång. Praktiken börjar inte förrän 15.45 men innan dess ska det fikas på stan med ett par riktigt härliga människor. Dock är det ingen nöjesfika utan av det allvarligare slaget. Vi går i samma klass och ingen av oss trivs med utbildningen så vi ska diskutera vad vi kan göra för att påverka. Men jag tror nog det blir en och annan skrattsalva ändå, om jag känner brudarna rätt.

Idag har jag sjungit mest hela dagen. Först genrep och sedan konsert. Fy vad kul det är att sjunga. Jag saknar det väldigt mycket. Dock blir jag så nervös att jag nästan måste kräkas vilket inte är allt för kul, men efteråt känns det bra. Det blev en riktigt lyckad konsert trots att jag bara varit med och övat ett par gånger och alla låtar var för mig okända utom en. Jag snubblade tyvärr lite på texten på grund av min dyslexi men eftersom vi var flera som sjöng hoppas jag att det inte märktes.

Om en liten stund ska jag bege mig till gymmet vilket jag inte alls har lust med. Jag är så förjordat trött att jag bara vill sova hela tiden. Men jag måste passa på att träna de få gånger jag har tid nu under praktiken. Idag blir det BodyPump, vilket är grymt jobbigt. Sedan ska jag kramas med mina föräldrar som åker till Marocko imorgon. Jag är inte alls avundsjuk =(


Marocko är ett fantastiskt land med vacker natur, underbar mat och mycket trevliga människor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: