En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Dag 12 - I min handväska

Kategori: Allmänt

Jag hade nästan helt glömt min lista. Men här kommer ytterligare ett inlägg.
Min handväska består i veckorna av en ganska stor ryggsäck som rymmer matlåda, dator, böcker, och allt annat viktigt.
Dagarna jag inte går i skolan byter jag ut ryggsäcken mot en m90-camomönstrad axelremsväska från Svenskt militärhistoriskt bibliotek. Den innehåller då det där som är allt annat viktigt och här kommer en lista över vad det är:

Smink
Mobil
Plånbok
Öronproppar(älskling spelar i band och jag vet aldrig när jag hamnar på ett rep eller en spelning)
Läppglans x3
Nässpray(extremt viktigt)
Deodorant
Handledsvärmare
Hårspännen
Örhängen
Näcessär med plåster, huvudvärkstabletter, magmedicin och andra viktiga småsaker
Kalender
Näsdukar

Min väska brukar bli ganska tung och många vänner har skojat om att jag verkligen har allt i min väska. Jag försöker plocka ur den med jämna mellanrum men ändå fylls det snabbt på. Jag tror helt enkelt jag måste skaffa mig en mindre väska så att inte allt det där får plats.

Kommentarer

  • Erika säger:

    Ursäkta mitt sena svar på din kommentar om hur ni träffades i min blogg. Ja världen är verkligen liten alltså och vilka sammanträffande det finns och att man kan ha setts innan och sådär. Men bra för oss =D.

    2011-02-13 | 13:00:21
    Bloggadress: http://mylittlehome.blogg.se/

Kommentera inlägget här: