En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Dag 13 - Den här veckan

Kategori: Allmänt

Jag har varit på praktik mest hela tiden. Det är väldigt roligt men tröttsamt. Jag är trött på att vara trevlig och hälsa på nya människor och förklara vem jag är hela tiden. Ibland vill jag bara gå och gömma mig. Kanske för att jag inte är van vid att vara så social, det är inte riktigt min grej. Men det har varit övervägande kul och jag har lärt mig en del om mig själv. Denna vecka har vi även satt bollen i rullning angående utbildningens vara eller icke vara. Det ska bli intressant att se vad som händer.
Jag har även hunnit med två pass med BodyPump och kan konstatera att det redan börjar hända saker efter bara tre gånger. Det känns bra.
I helgen har jag varit barnvakt åt världens sötaste treåriga grabb. Vi hade grymt kul. Vi spelade fotboll o vardagsrummet, brottades, jagade katterna och lekte med kontorsstolen.
Jag har även hunnit med att träffa älskling lite grann.
Idag kom han förbi, vi pratade om allvarliga saker som tynger mig, sedan åt vi pizza och hade en myspys-stund i sängen. Nu känns allt underbart igen.

Ja det var min vecka. Snart börjar en ny, med nya äventyr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: