En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Det rinner över...

Kategori: Allmänt

Lyckan alltså! Den rinner över. Hjärtat är fullt och jag vet inte vart jag ska göra av den. Jag vill hoppa, skutta, skratta och skrika av lycka.

Har hon blivit galen? kanske du tänker.

Men nej, jag är inte galen. Bara väldigt förälskad. Efter helgens oro fick jag igår äntligen ett livstecken från J. Han skrev det finaste, sötaste och mest underbara sms jag någonsin fått. Jag tänker absolut inte skriva här vad det stod men jag kan säga som så att de innehöll tre väldigt betydelsefulla ord. Ord som vi inte sagt till varandra trots att vi nu varit tillsammans i tio månader.

Jag är också glad för att truckutbildningen är så rolig och det går riktigt bra. Men än så länge har det bara varit teori så vi får väl se hur det går att köra =)

En annan sak som gör mig väldigt glad är min träning och viktnedgång. Det har gått väldigt lätt den senaste tiden och jag tror att det kommer bli ännu lättare när ljuset kommer tillbaka och förhoppningsvis tröttheten försvinner. Eftersom jag inte äger en stor spegel tog jag istället ett kort som bevis på hur bra det går:
78 kg väger jag just nu. Men det ska ner mer, mycket mer...
95,4 kg var startvikten...


Nu längtar jag till helgen så jag nästan avlider. Två veckor utan min älskling är fruktansvärt plågsamt. Men o så mycket trevligare det blir att ses när man har saknat varann =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: