En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Jaha grattis då!

Kategori: Allmänt

Idag blir jag 27 år. Inget jag sett fram emot direkt men det ska ju göras. Det där med födelsedagar har aldrig riktigt varit min grej. Kanske mest för att mobbade barn inte får några besökare och det sitter i fortfarande. Alla födelsedagar då det inte kommit någon mer än mormor och farfar. Det gör lite ont. Så därför önskar jag mig varje år att få slippa fira men tyvärr slår den önskan aldrig in. När är man vuxen nog att bestämma sånt själv?

Jag har i varje fall gett mig själv den bästa av presenter. En systemkamera! Jag är så glad att jag inte vill lägga ifrån mig den ens för att skriva detta utan den ligger tryggt i mitt knä =)
Jag har alltid älskat att fotografera och har drömt om en bra kamera så länge jag kan minnas. Nu när det blev som det blev mellan mig och J hade jag en semesterkassa till ingen nytta så jag passade på. Med det är det inte sagt att jag och J inte kommer att göra något alls. Men det blir ingen längre resa. Han är mitt uppe i sin semester och har planerat annat.

Väntar på att han ska höra av sig nu så vi kan åka och äta lunch någonstans. Ikväll kommer mor och far för att fika lite men annars blir det inte så mycket födelsedag. Vi ska ha lite grillparty om ett par veckor istället då min bror fyller år. Det är skönt att kunna slå ihop det.
Jag återkommer nog med lite bilder från min nya kamera =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: