En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Så tomt...

Kategori: Allmänt

Jag tar mitt pick och pack och åker bort ett tag. Ut på landet där ingenting påminner om J. Men ändå känns det som allt jag gör, varje andetag jag tar påminner om honom.
Jag visste inte att det kunde göra så här ont. Hur ont gör det då när den man älskar dör? Eller när ens barn dör?
Kan det göra ondare än såhär? Kan man i så fall överleva det?

Mitt liv känns så tomt just nu. Ingen pojkvän, kanske ingen skola eftersom CSN strular, inget att se fram emot. Allt är bara tomt.

Det enda som glädjer mig är att den här sommaren snart är över. Den går nog till historien som den värsta någonsin...

Snart är det mörk, trist och regnig höst. Det passar min sinnesstämning bättre!

Kommentarer

  • Gustav säger:

    Av egna erfarenheter så tycker jag att det smärtar mer att förlora en partner på det sätt att den finns kvar men inte älskar en tillbaka. Detta pga att då finns det en liten, liten gnutta hopp kvar hos en själv att det kan bli bra igen och att ens föredetta får tillbaka sina känslor.



    Om någon dör så smärtar det oerhört mycket i början men släpper när man har förstått/accepterat händelsen, och fått sörja i ro. Självklart återkommer saknaden av personen, men man vet iaf att det är omöjligt att förändra den faktorn

    2011-08-05 | 01:01:33

Kommentera inlägget här: