En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

När allt annat går snett...

Kategori: Allmänt

Kärlekslivet är kaos, skolan är kaos, humöret är kaos, men vikten är inte kaos.
Jag var ganska säker på att all stress och allt trist som varit nu skulle få mig att gå upp i vikt men icke! Idag kom jag för första gången i ett par byxor i storlek 38! Helt galet!! Vikten ligger på 68,3kg vilket känns ok, varken upp eller ner. Men jag har ändå blivit smalare så någon nytta gör väl gympassen i varje fall.
Jag försöker le och vara glad för att jag kommer i mina nya byxor. Men det är svårt när man inte har någon att dela glädjen med. Jag är hellre tjock och tillsammans med någon än smal och ensam. Men ensamheten verkar vara min ständiga följeslagare. Den hinner alltid ikapp mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: