En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

En tung dag...Fjällbilder...

Kategori: Allmänt

Jag drömde mardrömmar inatt. Direkt när jag vaknade kände jag att något var fel. Det värkte galet mycket i min handled helt utan anledning och jag är livrädd att jag ska drabbas av samma skit som min mor. Reumatism!
Har haft värk i handleden från och till i säkert ett halvår men idag är det värre än någonsin. Vill inte gå till läkaren... Vill inte veta vad som är fel.
Jag tror inte att jag skulle klara av att få beskedet reumatism. Jag tror att jag skulle dö av sorg.

Idag är en tung dag av en annan anledning också. Min kusin skulle ha fyllt 19 år idag. Den vackraste, finaste, snällaste människan på jorden blev bara 12 år gammal och det gör ont varje gång jag tänker på det. Tiden har gått så fort och ändå minns jag henne som om jag såg henne igår. Så glad och full av liv trots att hon var så sjuk.
Men jag vet att hon har det bra nu. Hon är hemma!

Tårarna vill inte sluta rinna... Det är bara en sån dag idag...

Så det får bli lite bilder från fjällen istället:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: