En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Jag lever!

Kategori: Allmänt

Hela kroppen värker och det känns som att jag festat i en vecka. Men så är icke fallet!
Fyra dagar i vildmarken samt två nätter i en liggvagn på SJ:s skittåg är inte helt optimalt för kroppen. Men det var en fantastisk upplevelse. Bilder kommer sen...

Landade hemma för ca 2 timmar sedan och har hunnit ligga i badet 1 timme samt äta. Ska nog ta mig en öl och sedan vila lite. Ikväll blir det middag med rödvin samt en eller ett par filmer tillsammans med en nyfunnen vän. Hoppas jag inte somnar. Det vore något pinsamt sådär första gången =S

Jag kan i varje fall konstatera att jag definitivt vill vandra igen MEN inte sova i tält! Har sovit lika många timmar på tre nätter som man ska göra på en natt ungefär. Lite kämpigt när man går med tung packning hela dagarna och sedan ligga vaken hela nätterna, i storm dessutom.

Jag klev av tåget för tre timmar sedan men fortfarande gungar allt. Urs och fy för natttåg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: