En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

En liten låda med lycka- GlossyBox

Kategori: Allmänt

Idag fick jag min första GlossyBox och jag blev verkligen glad. Bara den vackra kartongen gjorde det värt pengarna. Det känns lite som att en okänd människa har skickat en present bara för att muntra upp mig. Sen att kostnaden dras från mitt eget bankkonto är strunt samma.
I min GlossyBox fanns detta:
Jag blev direkt galet kär i nagellacket från L'oréal och kände redan där att jag struntar i vad resten är för den färgen var så underbar att inget annat spelade någon roll. Men så fick jag se läppbalsamet från Gorilla & Friends med kokos-doft och jag var färdig på att smälla av. Kokos är utan tvekan det bästa jag vet och jag använder enorma mängder läppbalsam jämt så det var verkligen lycka!!
Jag fick också en handkräm från L'Occitane som jag provade med en gång och det är i särklass den bästa handkräm jag haft. Tvärr är det endast ett prov så jag kommer att få använda den sparsamt.
Jag fick även en nagelbandskräm från Burt's bees så det känns lite som att min låda hade temat "händer". Tyvärr har jag redan allt för många nagelbandskrämer så det kändes överflödigt men jag ska definitivt testa den och är säker på att den är superbra, den luktar väldigt gott ivf.
Sist men inte minst fick jag en duschtvål från Mádara. Den luktar väldigt gott och förpackningen är liten och behändig, perfekt för resan. Dock tycker jag att det är svårt att avgöra om en duschtvål är bra när den endast räcker till 2-3 duschar.
Inte att förglömma fick jag med en liten påse med ekorrens ekologiska smågodis, men den satte jag i mig fortare än kvickt så den finns inte förevigad.


Jag kan starkt rekomendera GlossyBox! Vill man ha lite vardagslyx och få känslan av att fylla år varje månad så är det helt perfekt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: