En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Dag 4 - Det här åt jag idag

Kategori: Allmänt

Fy va ointressant.
Jag är sämst när det gäller mat. Trots att jag vet hur viktigt det är att äta rätt, speciellt när jag vill gå ner i vikt. I perioder är jag duktig och gör massor av matlådor med nyttig mat. en sen tryter det i kassan och kylen är tom, då blir det bara skräp. Såhär inför jul och nyår är kassan extra skral och kylskåpet extra tomt trots att jag fick pengar igår. Men lite mat ska jag väl kunna skaka fram. Jag tycker bara att det är så jäkla tråkigt att laga och äta mat själv. Så för det mesta äter jag enbart för att jag måste och då slinker nästan vad skit som helst ner.
Men till idag då:
Frukost: Havregrynsgröt med en skivad banan på och lite lättmjölk samt en kopp te.
Mellanmål: En Wasa sandwich och en banan samt en massa kaffe.
Lunch: En panpizza och ett glas vatten
Klockan fem blir det BodyCombat så jag lär väl slänga i mig nåt mer innan dess samt något efter men det blir nog nåt snabbt som ett par smörgåsar eller så. Jag är smörgås-freak!
Tyvärr kommer J inte hem förrän sent så det blir ingen middag tillsammans. Han har varit och "rullat" apelsiner i en vecka. Vilket typ innebär gruppterapi för plutonen. Det ska bli intressant att höra om.
Imorgon blir det party, Raised fist och en massa öl.
Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: