En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Avslut

Kategori: Allmänt

Idag var det skolavslutning. Halva utbildningen är avklarad med några små undantag då jag har lite inlämningsuppgifter som släpar.

Men det är en annan dag också! Det är dagen då jag nådde ett av mina stora mål. Imorse stod vågen på 75,4 kg. För snart två år sedan stod den på 95,4 kg. Det känns så skönt att ha kommit så långt men det är väl som de säger, de sista tio är svårast. Men min plan fortsätter...

Ikväll kommer J hem. Han är hemma tills på söndag vilket känns skönt men samtidigt ligger det massa oroande känslor i luften så jag vet inte om det kommer att bli så bra. Jag önskar att denna helg kunde bli helt fantastisk för han kommer inte hem på tre veckor framåt. Han ska spendera två veckor på Gotland och en vecka i Eksjö. Men under dessa tre veckor ska jag försöka deffa extra mycket så att han får sig en överaskning när han kommer hem. Undra hur mycket man kan gå ner på tre veckor? Mitt mål är att komma under 70 kg i varje fall. Det borde inte vara omöjligt.

ästa vecka börjar min sommarkurs i militärhistoria. Tills dess har jag massa böcker jag måste köpa och annat jag måste göra så det blir inte mycket till sommarlov för min del. Men jag är nöjd ändå. Jag kan ligga i solen och läsa böcker i mitt favoritämne hela sommaren. Kan inte bli mycket bättre!

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: