En dag Ett liv

Mitt liv, en dag i taget.

Update...

Kategori: Allmänt

Jag har visst glömt uppdatera om min deffning. Har hittills gått ner 2,4kg. Trodde väl från början att det skulle bli mer men jag har inte kört fullt ut. Jag äter frukost som vanligt och vissa dagar äter jag mat eftersom jag tränar. Sedan kom det en kajakhajk i vägen också så jag är nöjd ändå. Ska fortsätta några veckor till. Jag har bara 2hg kvar till minus 20kg. Känns riktigt peppande. Sen får jag se om jag når mitt stora mål minus 30kg eller om jag kommer se anorektisk ut då. Men under 70 ska jag i varje fall, det är nästa mål.

När det gäller kärleken har jag inte blivit ett dugg klokare. Vi får väl se vad som händer i helgen och hur det känns. Uppdatering kommer...

Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: